1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 時間割コード 外国語(英語二列S) 外国語(英語二列S) 30350 30351 30352 30353 30354 30355 30356 30357 30358 30359 30360 30361 30362 30363 30458 30459 30460 30461 30462 30463 30464 30465 30466 30467 30468 30469 30470 30471 30472 30580 30581 30582 30583 30584 30585 授業の目標・概要 The course aims to build students’ confidence and ability to engage fluently and critically in an academic discussion, to be aware of their weaknesses in holding a discussion in English, and to have the tools to improve autonomously. Grades are based on active participation in class activities and on related assignments. 成績評価方法 ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 開講 曜限 ディーエル グレゴリー Ian Wash Leonard Sprague John Solomon Maninang Simon Perry Doris Zhang John Quayle Wei-Hao HUANG Francesco Cangemi Graham Peebles Stefanie Mack Raquel Moreno Penaranda Kristopher McEown Candler Hallman Stefanie Mack Simon Perry Francesco Cangemi Doris Zhang Ian Wash Eric Vanden Bussche Raquel Moreno Penaranda John Solomon Maninang Candler Hallman Wei-Hao HUANG Leonard Sprague Graham Peebles Kristopher McEown Natsuno Funada Elisa Ruiz-Tada Manuel Senna Elisa Ruiz-Tada Christopher Nicklin Eric Vanden Bussche Sylwia Ejmont Raquel Moreno Penaranda Fluency-Oriented Workshop (FLOW) 担当教員 対象クラス
元のページ ../index.html#8