2025Sシラバス
11/486

S 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 4 1年 文一二(6,14)文三(10) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(13,15,24)文三(4,13,20) 1年 文一二(6,14)文三(10) 1年 文一二(6,14)文三(10) 1年 文一二(6,14)文三(10) 1年 文一二(6,14)文三(10) 1年 文一二(6,14)文三(10) 1年 文一二(6,14)文三(10) 木 4 木 4 木 4 木 4 木 4 木 4 金 1 1年 文一二(12,19)文三(8,12) 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 30812 30813 30814 30815 30816 30817 30818 30819 30820 30881 30882 30883 30884 30885 30886 30887 30888 30889 30890 30891 30892 30893 30935 30936 30937 30938 30939 30940 30941 31010 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) sources and evidence, and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on an issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. https://ale2.c.u-tokyo.ac.jp/ 曜限 Simon Perry Doris Zhang Ian Wash Candler Hallman Sylwia Ejmont Dennis Stromback Incoronata Nadia Inserra Catherine Hansen Eric Vanden Bussche Wei-Hao HUANG Candler Hallman Richard Dietz Sylwia Ejmont Dennis Stromback Catherine Hansen Eric Vanden Bussche Manuel Senna Doris Zhang Incoronata Nadia Inserra Leonard Sprague Aurora Tsai Alex Bueno Wei-Hao HUANG Manuel Senna Alexandra Terashima Aurora Tsai Incoronata Nadia Inserra Richard Dietz Alex Bueno Aurora Tsai 担当教員 対象クラス 開講区分

元のページ  ../index.html#11

このブックを見る