時間割コード 英語二列S(FLOW) 授業の目標・概要 The course aims to build students’ confidence and ability to engage fluently and critically in an academic discussion, to be aware of their weaknesses in holding a discussion in English, and to have the tools to improve autonomously. Grades are based on active participation in class activities and on related assignments. 成績評価方法 ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 30380 30381 30382 30383 30385 30386 30387 30388 30389 30390 30391 30392 30393 30616 30486 30487 30488 30489 30490 30491 30492 30493 30494 30495 30496 30497 30498 30499 30500 30501 30607 30608 30609 30610 30611 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 3 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 火 4 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 S1 水 2 開講 曜限 Fluency-Oriented Workshop (FLOW) Greg Dalziel Erika D'Souza Alex Bueno Naomi Berman Isaac Tyrone Ghampson Candler Hallman Graham Peebles Elisa Ruiz-Tada SENNA IV MANUEL Dennis Stromback Stefanie Mack PEEBLES GRAHAM Doris Zhang Raquel Moreno Penaranda Leonard Sprague John Quayle Simon Perry SENNA IV MANUEL Dennis Stromback Ian Wash Elisa Ruiz-Tada Jesus Alberto Pulido Arcas Graham Peebles PEEBLES GRAHAM Candler Hallman Isaac Tyrone Ghampson Erika D'Souza Alex Bueno Naomi Berman Tito Akindele Simon Perry Stefanie Mack Sylwia Ejmont Christopher Nicklin Eric Vanden Bussche 担当教員 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(1-3,7,27)文三(1-3,9)理一(16,27)理二三(17) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(21,23)文三(16)理一(21)理二三(8,14) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 1年 文一二(10,20)理一(11,24)理二三(4,9) 対象クラス 英語二列S(FLOW)
元のページ ../index.html#6