時間割コード 30134 S 時間割コード 30135 時間割コード 30136 講義題目 授業の目標概要 成績評価方法 教科書 ガイダンス 講義題目 授業の目標概要 成績評価方法 教科書 ガイダンス 講義題目 授業の目標概要 成績評価方法 教科書 ガイダンス 開講 授業科目名 英語中級 開講 授業科目名 英語中級 S 開講 授業科目名 英語中級 S TED Talks - Discussions and Presentations The primary goal of this course is to develop students’ confidence in using English to converse spontaneously on a range of topics. Through discussion activities and presentations, students will develop and strengthen communication strategies to express themselves more accurately and smoothly. 40% Student-led discussion assignment 40% Group presentation assignment 20% Participation Full attendance and active participation are expected of all students. 教科書は使用しない。/Will not use textbook 特に行わない。/Will not conduct guidance 19世紀後半から20世紀前半に書かれた優れた短編小説を深く味わう 作品をただ読むのではなく、その中の表現方法や起こっている事がらを通して⾒えてくる時代の風潮、当時の社会通念や文化表象などについて知識を深めながら、作品の世界を深く味わっていく。風景描写や会話のなかに登場する英語表現、助動詞や冠詞一つ、文体、時制にもある意図や含みがあったりする。そうした細かな点にも注目する。小説の中にさりげなく登場する階級意識、社会運動、ジェンダー、風俗習慣、ヨーロッパ的/米国的世界観の相違、テクノロジーなどについても、参考資料を読みながら該当社会の知識を得ていく。 サスペンス・怪奇短編小説を検討しています。 テスト(期末試験+小テスト含む) 80% 平常点(グループワーク時、授業時における自主的な発言などの積極性、課題への取り組みなど総体的判断) 20% なお、出席しただけで付与される点数はありません。 教科書は使用しない。/Will not use textbook 特に行わない。/Will not conduct guidance English Through Advertising and Advertising's Role in Society M3 The goal of this course is to assist students in understanding the relationships between advertising and the modern consumer-oriented society. By the end of this class, students will be able to present and discuss issues in a researched and structured manner. We will study advertising campaigns from TV, the Internet and print media, discover the sales messages contained in these campaigns and how they reach their consumer targets. We will also research the way similar products are marketed differently for different cultures or countries. In addition, we will evaluate the way different societies use PSAs (Public Service Announcements / 公共広告) to raise awareness of important issues such as Domestic Violence (DV), HIV/AIDS, substance abuse, etc. Topics covered will include: - TV Commercial Strategies - Print Advertisements Design Analysis - PSAs, CSR and cause marketing - Advertising controversies (political advertising, advertising tobacco and alcohol, advertising to children, gender and racial stereotypes in advertising.) 30%: Advertising Analysis Portfolio 20%: Learning Journal 10%: Report on Museum Visit (this may be replaced by an alternative task if the museum visit is not possible) 20%: Presentation 20%: Active contribution to the class 教科書は使用しない。/Will not use textbook 特に行わない。/Will not conduct guidance (クラス指定セメスター型) (クラス指定セメスター型) (クラス指定セメスター型) 担当教員 WONG Michelle 担当教員 三吉 美加 担当教員 メズールール ジェルマン 所属 英語 所属 英語 所属 英語 曜限 月 3 曜限 月 3 曜限 月 3 対象 1年 理一(11,16-17,23,27,31) 対象 1年 理一(11,16-17,23,27,31) 対象 1年 理一(11,16-17,23,27,31) 英語中級(クラス指定セメスター型) 月3
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