A 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 月 2 月 2 月 2 木 2 木 2 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 50032 50033 50034 50035 50036 50037 50038 50039 50040 50041 50733 50734 50735 50736 50737 50738 50739 50740 50741 50742 50793 50794 50795 50796 50797 50798 50799 50800 50801 50802 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) sources and evidence, and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on an issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. https://ale2.c.u-tokyo.ac.jp/ 曜限 Candler Hallman Simon Perry Leonard Sprague Aurora Tsai Sylwia Ejmont Ian Wash Natsuno Funada Manuel Senna Doris Zhang Eric Vanden Bussche Sylwia Ejmont Erika D'Souza Catherine Hansen Incoronata Nadia Inserra John Pazdziora Aurora Tsai Alex Bueno Manuel Senna Dennis Stromback Doris Zhang Naomi Berman Alex Bueno Erika D'Souza Greg Dalziel Richard Dietz Sylwia Ejmont John Pazdziora Manuel Senna Dennis Stromback Catherine Hansen 担当教員 対象クラス 開講区分
元のページ ../index.html#12