2023Sシラバス
13/393

S 1年 理一(5,13,19) 月 2 1年 理一(5,13,19) 1年 理一(5,13,19) 1年 理一(5,13,19) 1年 理一(5,13,19) 1年 理一(5,13,19) 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 1年 理一(5,13,19) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 月 2 月 3 月 3 月 3 月 3 月 3 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 月 3 月 3 月 3 月 3 月 3 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(9,14-15,25,28,30,34) 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 月 3 月 3 月 3 月 3 月 3 月 4 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 月 4 月 4 月 4 月 4 月 4 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 1年 理一(7)理二三(1-3,10,15) 月 4 月 4 外国語(英語二列W)ALESS 外国語(英語二列W)ALESS 30066 30067 30068 30069 30070 30071 30072 30110 30111 30112 30113 30114 30115 30116 30117 30118 30119 30121 30122 30123 30124 30125 30199 30200 30201 30202 30203 30204 30205 30206 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード Active Learning of English for Science Students (ALESS) sources and evidence, and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on an issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ 曜限 PULIDO ARCAS Jesus Alberto AKINDELE Tito MORENO PENARANDA RAQUEL QUAYLE JOHN MARTIN QUAYLE JOHN MARTIN PEEBLES GRAHAM PULIDO ARCAS Jesus Alberto HALLMAN FRANCIS CANDLER VANDEN BUSSCHE Eric Armand GHAMPSON ISAAC TYRONE BORDILOVSKAYA Anna RUIZ TADA Elisa MORENO PENARANDA RAQUEL SENNA MANUEL WASH Ian David QUAYLE JOHN MARTIN GHAMPSON ISAAC TYRONE MORENO PENARANDA RAQUEL PEEBLES GRAHAM SHEK-NOBLE LIZ RUIZ TADA Elisa ジェームズ エリンガー 神島 智子 マニナン ジョン テラシマ アレクサンドラ 神島 智子 ジェームズ エリンガー 船田 なつの マニナン ジョン テラシマ アレクサンドラ 担当教員 対象クラス 開講区分

元のページ  ../index.html#13

このブックを見る