2023Sシラバス
11/393

S 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 月 2 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 木 2 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) D SOUZA ERIKA MARIE LOUISE 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 木 2 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(12,19)文三(8,12) D SOUZA ERIKA MARIE LOUISE 木 3 金 1 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 30042 30043 30044 30045 30046 30047 30048 30049 30050 30051 30052 30830 30831 30832 30833 30834 30835 30836 30837 30838 30900 30901 30902 30904 30905 30906 30907 30908 30909 31011 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) sources and evidence, and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on an issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ 曜限 PAZDZIORA JOHN PATRICK WASH Ian David INSERRA INCORONATA DIETZ Richard BORDILOVSKAYA Anna VANDEN BUSSCHE Eric Armand HALLMAN FRANCIS CANDLER SENNA MANUEL PAZDZIORA JOHN PATRICK BUENO Alex Falcon SENNA MANUEL DALZIEL Gregory DIETZ Richard HALLMAN FRANCIS CANDLER SENNA MANUEL HALLMAN FRANCIS CANDLER DALZIEL Gregory DIETZ Richard PAZDZIORA JOHN PATRICK BUENO Alex Falcon PAZDZIORA JOHN PATRICK 船田 なつの ハンセン キャサリン 片山 晶子 ハンセン キャサリン ナオミ バーマン ハンセン キャサリン ナオミ バーマン 担当教員 対象クラス 開講区分

元のページ  ../index.html#11

このブックを見る