1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(13,24)文三(17)理一(9,19)理二三(7) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(6,18)文三(12)理一(30,34)理二三(18,22) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 1年 文一二(5,15,19)文三(6)理一(7,28)理二三(6) 時間割コード 外国語(英語二列S) 外国語(英語二列S) 50332 50333 50334 50335 50336 50337 50338 50340 50341 50343 50344 50345 51475 51482 50403 50404 50405 50406 50407 50409 50410 50411 50412 50413 50416 51476 51483 51484 50502 50503 50504 50505 50507 50508 50509 授業の目標・概要 The course aims to build students’ confidence and ability to engage fluently and critically in a classroom 成績評価方法 ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 3 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 火 4 A1 水 2 A1 水 2 A1 水 2 A1 水 2 A1 水 2 A1 水 2 A1 水 2 discussion, to be aware of their weaknesses, and to have the tools to improve autonomously. Grades are based on active participation in class activities and on related assignments. 開講 曜限 Raquel Moreno Penaranda Naomi Berman Candler Hallman Doris Zhang Ian Wash Aurora Tsai Isaac Tyrone Ghampson Elisa Ruiz-Tada SENNA IV MANUEL Greg Dalziel Erika D'Souza PEEBLES GRAHAM Dennis Stromback John Quayle Sylwia Ejmont Stefanie Mack Ian Wash SENNA IV MANUEL Graham Peebles Candler Hallman Erika D'Souza Alex Bueno Doris Zhang PEEBLES GRAHAM Tito Akindele Dennis Stromback Simon Perry John Quayle Naomi Berman Sylwia Ejmont Eric Vanden Bussche Aurora Tsai Incoronata Nadia Inserra Catherine Hansen Candler Hallman Fluency-Oriented Workshop (FLOW) 担当教員 対象クラス
元のページ ../index.html#8