2022Aシラバス
12/298

A 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 50029 50030 50031 50032 50033 50034 50035 50036 50037 50038 50704 50705 50706 50707 50708 50709 50710 50711 50712 50713 50759 50760 50761 50762 50763 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) sources and evidence and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on a issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. https://ale2.c.u-tokyo.ac.jp/ DIETZ Richard SENNA MANUEL SEDDON Ryan John PAZDZIORA JOHN PATRICK WASH Ian David D SOUZA ERIKA MARIE LOUISE VANDEN BUSSCHE Eric Armand BUENO Alex Falcon D SOUZA ERIKA MARIE LOUISE 教員未定 シンドレイエーバ ガリーナ 片山 晶子 ハンセン キャサリン ホールマン フランシス キャンドラー 船田 なつの ハンセン キャサリン ナオミ バーマン DIETZ Richard ディーエル グレゴリー シンドレイエーバ ガリーナ 片山 晶子 ホールマン フランシス キャンドラー ナオミ バーマン BUENO Alex Falcon シンドレイエーバ ガリーナ PAZDZIORA JOHN PATRICK 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード 50028 曜限 担当教員 対象クラス 開講区分

元のページ  ../index.html#12

このブックを見る