2022Sシラバス
12/364

S 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 月 2 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 3 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 木 3 木 3 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 30045 30046 30047 30048 30049 30050 30051 30052 30053 30054 30055 30056 30843 30844 30845 30846 30847 30848 30849 30850 30851 30852 30911 30912 30913 30914 30915 30916 30917 30918 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) sources and evidence, and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on an issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ 曜限 ナオミ バーマン 船田 なつの ホールマン フランシス キャンドラー 片山 晶子 テラシマ アレクサンドラ 教員未定 ディーエル グレゴリー ロジャース テラシマ アレクサンドラ シンドレイエーバ ガリーナ 教員未定 ハンセン キャサリン 片山 晶子 ディーエル グレゴリー ロジャース ホールマン フランシス キャンドラー ハンセン キャサリン 教員未定 DIETZ Richard PAZDZIORA JOHN PATRICK SEDDON Ryan John TSAI Aurora Marjorie VANDEN BUSSCHE Eric Armand JUDE GRETCHEN BUENO Alex Falcon JUDE GRETCHEN PAZDZIORA JOHN PATRICK DIETZ Richard BUENO Alex Falcon DIETZ Richard PAZDZIORA JOHN PATRICK SENNA MANUEL 担当教員 対象クラス 開講区分

元のページ  ../index.html#12

このブックを見る