2021Sシラバス
11/367

S 沈 尚玉 沈 尚玉 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 30049 30050 30052 30053 30054 30055 30056 30057 30058 30059 30846 30847 30848 30849 30850 30851 30852 30853 30854 30913 30914 30915 30917 30918 30919 30920 30921 30922 30923 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) Kartika Diana TSAI Aurora Marjorie VANDEN BUSSCHE Eric Armand PAZDZIORA JOHN PATRICK BUENO Alex Falcon ハンセン キャサリン PAZDZIORA JOHN PATRICK BROOKS Britton DIETZ Richard VANDEN BUSSCHE Eric Armand 沈 尚玉 PAZDZIORA JOHN PATRICK DIETZ Richard BROOKS Britton BUENO Alex Falcon 片山 晶子 ハンセン キャサリン モレノ ペナランダ ラケル ディーエル グレゴリー ロジャース ホールマン フランシス キャンドラー ナオミ バーマン ホールマン フランシス キャンドラー 片山 晶子 ハンセン キャサリン ホールマン フランシス キャンドラー モレノ ペナランダ ラケル ディーエル グレゴリー ロジャース シンドレイエーバ ガリーナ 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by sources and evidence, and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on an issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード 30048 曜限 担当教員 対象クラス 開講区分

元のページ  ../index.html#11

このブックを見る