A 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 沈 尚玉 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 月 2 月 2 月 2 月 2 木 2 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 沈 尚玉 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 沈 尚玉 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 1年 文一二(1-3,11,25,27)文三(1-3,15) 1年 文一二(1-3,11,25,27)文三(1-3,15) 金 1 金 1 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 50029 50030 50031 50032 50033 50034 50035 50036 50037 50038 50732 50733 50734 50735 50736 50737 50738 50739 50740 50791 50792 50793 50794 50795 50796 50797 50798 50903 50904 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by 授業の方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割 コード Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) sources and evidence and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on a issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; writing and revising; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ 曜限 ハンセン キャサリン ナオミ バーマン ディーエル グレゴリー ロジャース 片山 晶子 ホールマン フランシス キャンドラー ハンセン キャサリン ディーエル グレゴリー ロジャース 船田 なつの 片山 晶子 船田 なつの 片山 晶子 ハンセン キャサリン ホールマン フランシス キャンドラー 船田 なつの Kartika Diana PAZDZIORA JOHN PATRICK NADADUR KANNAN Rajalakshmi TSAI Aurora Marjorie VANDEN BUSSCHE Eric Armand BROOKS Britton DIETZ Richard BUENO Alex Falcon BROOKS Britton BUENO Alex Falcon DIETZ Richard VANDEN BUSSCHE Eric Armand 担当教員 対象クラス 開講区分
元のページ ../index.html#12