2020Sシラバス
162/449

1年 文一二(10) 月 4 1年 文一二(10) 月 4 総合科目 L 英語中・上級 30177 S 30178 S 講義題目 授業の目標概要 評価方法 教科書 ガイダンス 評価方法 教科書 ガイダンス McGraw-Hill Education 113教室 10-203 時間割コード 時間割コード 授業科目名 開講 (クラス指定セメスター型) English Through Advertising, and Advertising's Role in Society M4 The goal of this course is to assist students in understanding the relationships between advertising and the modern consumer-oriented society. By the end of this class, students will be able to present and discuss issues in a researched and structured manner. We will study advertising campaigns from TV, the Internet and print media, discover the sales messages contained in these and how they reach their consumer targets. We will also research the way similar products are marketed differently for different cultures or countries. In addition, we will evaluate the way different societies use PSAs (Public Service Announcements) to raise awareness of important issues such as Domestic Violence (DV), HIV/AIDS, substance abuse, etc. Topics covered will include: - TV Commercial Strategies - Print Advertisements Design Analysis - PSAs, NGOs and lobbying - Advertising controversies (political advertising, advertising tobacco and alcohol, advertising to children, gender and racial stereotypes in advertising.) 30%: Digital Portfolio 20%: Learning Journal 10%: Report on Museum Visit 20%: Presentation 20%: Active contribution to the class 教科書は使用しない。/Will not use textbook 特に行わない。/Will not conduct guidance 開講 授業科目名 (クラス指定セメスター型) TOEFLの後は、名作を英語で読もう 講義題目 授業の目標概要 本授業では、授業前半でTOEFLのreading問題を扱う。授業後半では、英語を学ぶ大学生ならば理科系・文科系に関わらず、一度は英語で読んでおきたい名作の名場面を取り上げる。随時、名作の中心場面の映像(映画)の視聴、ディスカッション・プレゼンテーション等を取り入れることによって、バランスのとれた英語力育成を目標にする。 授業参加度:60%、出席(TOEFLのReading問題、名作に対する課題を含む)、ディスカッション、プレゼンテーションの成果を含む。 学期末試験・レポート:40% 次の教科書を使用する。/Will use the following textbook 書名 Official TOEFL iBT Tests Volume 2 著者(訳者) ETS (Educational Testing Service) 出版社 特に行わない。/Will not conduct guidance 英語中級 英語中級 担当教員 所属 メズールール ジェルマン 英語 担当教員 所属 高橋 和子 英語 曜限 教室 曜限 教室 対象 理一(8,12)理二三(8) 対象 理一(8,12)理二三(8)

元のページ  ../index.html#162

このブックを見る