2020Sシラバス
11/449

S 沈 尚玉 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 30032 30033 30034 30035 30037 30038 30039 30040 30041 30042 30867 30868 30869 30870 30871 30872 30873 30874 30875 30931 30932 30933 30934 30935 30936 30937 30938 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 月 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 2 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 木 3 PAZDZIORA JOHN PATRICK VANDEN BUSSCHE Eric Armand PAZDZIORA JOHN PATRICK VANDEN BUSSCHE Eric Armand Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) ディーエル グレゴリー ロジャース ホールマン フランシス キャンドラー ディーエル グレゴリー ロジャース ナオミ バーマン ハンセン キャサリン 片山 晶子 モレノ ペナランダ ラケル 片山 晶子 ハンセン キャサリン 木村 大輔 ハンセン キャサリン モレノ ペナランダ ラケル 木村 大輔 Kartika Diana 木村 大輔 TSAI Aurora Marjorie BROOKS Britton BUENO Alex Falcon BROOKS Britton DIETZ Richard DIETZ Richard BUENO Alex Falcon BROOKS Britton K301 K302 K303 116教室 115教室 10-204 117教室 10-206 515教室 E25教室 E35教室 10-206 515教室 E39教室 119教室 103教室 10-103 518教室 114教室 151教室 10-103 K402 114教室 518教室 119教室 103教室 515教室 158教室 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(6,14)文三(4,10,20) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(4,9,18)文三(17) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 1年 文一二(13,15,24)文三(13) 授業の目標・概要 This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by sources and evidence and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on a issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; drafting and revising an essay; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割コード 30031 曜限 担当教員 教室 開講区分 対象クラス

元のページ  ../index.html#11

このブックを見る