A The class is taught in English, and students are encouraged to speak English in class. Graduate-student teaching assistants are 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(8,22)文三(5,7,9) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(7,23,26)文三(14) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 1年 文一二(10,17,20)文三(19) 外国語(英語二列W)ALESA 外国語(英語二列W)ALESA 授業の目標・概要 授業の方法 成績評価方法 関連ホームページ ※講義の詳細・受講するクラスについては、UTASを参照すること 時間割コード 50029 月 2 50030 月 2 50031 月 2 50032 月 2 50034 月 2 50035 月 2 50036 月 2 50037 月 2 50038 月 2 51489 月 2 50731 木 2 50732 木 2 50734 木 2 50735 木 2 50736 木 2 50737 木 2 50738 木 2 50739 木 2 51495 木 2 50786 木 3 50787 木 3 50788 木 3 50790 木 3 50791 木 3 50792 木 3 Active Learning of English for Students of the Arts (ALESA) This course introduces students to the skill of building an effective written argument in English supported by sources and evidence and to the conventions of formal writing. By the end of the course, students will: - be able to present a clear position which is supported by evidence and addresses alternative points of view; - understand the organisation and rhetorical features of an argumentative essay; - be familiar with basic stylistic conventions of academic writing. Class activities will include reading and analyzing argumentative writing in English; developing a position on a issue on the basis of individual research; engaging in a variety of pre-writing exercises; drafting and revising an essay; and using peer feedback to improve students’ own and others’ work in discussion and written comments. available in the Komaba Writers’ Studio to help students with their research, writing, and discussion. Grades are based on writing assignments, discussion, and participation in class activities. http://ale.c.u-tokyo.ac.jp/ PAZDZIORA JOHN PATRICK PAZDZIORA JOHN PATRICK BROOKS Britton 沈 尚玉 BROOKS Britton BUENO Alex Falcon DIETZ Richard BROOKS Britton DIETZ Richard 119 10-103 E25 K201 515 E39 K301 10-204 10-102 K501 10-102 119 117 115 E39 518 10-206 118 K401 10-206 118 117 119 KALS 10-102 曜限 ディーエル グレゴリー ロジャース モレノ ペナランダ ラケル ホールマン フランシス キャンドラー ディーエル グレゴリー ロジャース VANDEN BUSSCHE, Eric Armand ディーエル グレゴリー ロジャース VANDEN BUSSCHE, Eric Armand 担当教員 ナオミ バーマン 片山 晶子 Kartika Diana ハンセン キャサリン 木村 大輔 ハンセン キャサリン 片山 晶子 木村 大輔 ハンセン キャサリン 教室 開講区分 対象クラス
元のページ ../index.html#13